FitZEN

FitZEN on kombinatsioon kahest imelisest sõnast. Fit tähistab sportlikku vormi ja tervislikku keha. ZEN aga kulgemist hooliva ja positiivse maailmataju ning üleliigse välistamisega.

Treener Mailiis on need kaks sõna ühendanud, lisanud muusika ja lihastele väljakutseid esitavad harjutused nii joogast, tai chi kui pilatese praktikatest. Treening õpetab ja aitab keskenduda, arendab jõudu, painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab kere keskosa lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Oluline roll on hingamisel, tänu millele paraneb ka keskendumisvõime. Meeldiva ja rahuliku muusika saatel treenitakse nii vastupidavust kui painduvust. Harjutusi sooritatakse rahulikus tempos, erinevatesse asenditesse liikumisega, mis annab Sulle võimaluse harjutustega harjuda, need selgeks õppida ja seejärel tõeliselt nautida.

Mida FitZEN mulle pakub?

  • Tugevdab kõhu- ja seljalihaseid.
  • Muudab kogu keha sitkemaks ja painduvamaks.
  • Parandab liikuvust ja tasakaalu.
  • Vähendab stressi ja pingeid.
  • Parandab rühti.
  • Suurendab keskendumisvõimet ning vaimset tunnetust.

Järjepideval treenimisel paraneb rüht, tasakaal, keha muutub sitkemaks ja painduvamaks.

Mida vajan treeninguteks?

  • Mugavaid treeningriideid, lõdvestuse ajaks sooja pusa või pleedi.
  • Veepudelit ja treeningrätikut.
  • Joogamatti (matid olemas ka kohapeal).

Kui sageli peaksin treeningutel osalema?

Parimate tulemuste saavutamiseks soovitame treeningul osaleda 2-3 korda nädalas, kuid juba esimesel treeningul osalemisel on tunda stressitaseme langust organismis.

Millal märkan treeningu tulemusi?

Organismile ja vormile on mõistlik lahendus regulaarne ja järjepidev füüsiline tegevus. Sinu tervis on aktiivne eluviis. 

Üsna varsti hakkab muutuma Sinu kehaline vorm, liikumine hoiab ära seljavalusid, haigusi, hoiab Sind nooremana ja ilusamana :)


CROSSCORE

CROSSCORE on intensiivne vastupidavust arendav treening, kus kasutatakse nii CrossCore 180 rihmasid kui tehakse harjutusi oma keharaskusega. Treening keskendub eelkõige kere keskosa harjutustele.

Mitmekülgne CrossCore 180 on vastupidav treeningvahend väikeses formaadis, mis on multifunktsionaalne kogu keha trimmiv süsteem nii tublile jõusaalis treenijale kui ka vastupidavusalade harrastajale. Ideaalne vahend sisemiste lihaste treenimiseks. Algselt USA armeele välja töötatud ja War Machine'iks ristitud vahend ühendab endas funktsionaalseid harjutusi, kerepöördeid ja jõuharjutusi võimaldades teha treeningut nii staatiliselt kui ka dünaamiliselt.

Harjutuste koormust saab reguleerida vastavalt treenitusele, seega sobib tund nii algajale kui kogenud treenijale. 

Tund arendab nii aeroobset kui lihasvastupidavust läbi erinevate funktsionaalsete ehk samaaegselt erinevaid lihasrühmasid koormavate harjutuste. Tõhus ja kiire võimalus nii vormi parandamiseks kui ka enese ärksana hoidmiseks :)

Selles treeningus saab igaüks

  • reguleerida treeningu tõhusust,
  • valida raskused,
  • tempo
  • ja soovi korral ka harjutused ise (treeneri abiga).

Treeningu jooksul tehakse viis erinevat lihasharjutust Crosscore vahendiga, mis vahelduvad intensiivsema aeroobse või soovi korral isegi hetkeks anaeroobse harjutusega. Iga harjutust tehakse 30 - 60 sekundi jooksul. Sobib nii mehele kui naisele, nii algajale kui edasijõudnule.

Iga organism on erinev - kuula oma keha ja kasuta treeneri abi.

Funktsionaalne treening | CROSSCORE...

  • kulutab palju kaloreid,
  • tugevdab kere keskosa lihaseid,
  • muudab ajapikku Sinu kehakuju,
  • treenib südant,
  • arendab vastupidavust,
  • kiirust ja hapnikutarbimiselundkonda. 

CROSSCORE on kui jõusaal innustava treeneriga! See on kõige individuaalsem rühmatreening motiveeriva seltskonna ja hea muusikaga!

Parim koht tehnika õppimiseks, kuna treeneril on Sinu jaoks eraldi aega!

Tule kindlasti proovima! 

Vaata CrossCore Rotational Bodyweight Training'u videot SIIT!


 

PUMP

PUMP on muusika saatel toimuv lihasvastupidavustreening, mis võimaldab enese proovilepanekut ja kaunist vormi. Treening sobib suurepäraselt nii meestele kui naistele, kes tahavad ühe tunniga treenida kogu keha. Kuna PUMP treening on lihtne, on sellega kerge alustada ning treeningu tõhususe tõttu on tulemusi kiiresti märgata.

Mida PUMP mulle pakub?

  • Üks treening aitab kulutada kuni 600 kilokalorit.
  • Suurendab vastupidavust.
  • Parandab üldist tervislikku seisundit.
  • Tugevdab luustikku (aitab ära hoida luude hõrenemist).
  • Hea sooritus annab rahulolutunde.

Mida vajan treeninguteks?

  • Mugavaid treeningriideid
  • Treeningjalatseid
  • Veepudelit ja treeningrätikut

Kui sageli peaksin treeningutel osalema?

Parimate tulemuste saavutamiseks soovitame PUMP treeningul osaleda 2-3 korda nädalas. Treeningute vahepeal tasub vähemalt üks päev puhata.

Millal märkan treeningu tulemusi?

PUMP treeninguga alustades paraneb Sinu närvide võime suunata lihaste tööd. Lihaste kinnitused ja kõõlused kohanevad seevastu aeglasemalt. Seetõttu soovitame alguses kergemat treeningut! Raskuste liiga kiirel suurendamisel tekib oht end vigastada. Füüsiline tegevus ei ole lühiajaline lahendus. Organismile ja vormile on mõistlik lahendus regulaarne ja järjepidev füüsiline tegevus. Sinu tervis on aktiivne eluviis. 

Kui oled harjutustega harjunud, märkad ise, et jõuad tõsta suuremaid raskusi. Umbes kuue nädala möödudes oled raskuste suurendamiseks valmis. Üsna varsti hakkab muutuma Sinu kehaline vorm, liikumine hoiab ära seljavalusid, haiguseid, hoiab Sind nooremana ja ilusamana.

PUMP treening näeb välja selline:

Sa kasutad stepipinki, tõstekangi, lisakettaid ja matti. Pärast paarikordset treeningul osalemist otsustad, millised raskused on Sulle täpselt parajad. Reeglina nõuavad suuremad lihasrühmad ka suuremaid raskusi. Näiteks võib jalgade treenimiseks kettaid juurde lisada ja käte treenimiseks neid vähemaks võtta. Kõhkluste tekkimisel küsi nõu treenerilt.

Kuidas teha PUMP liigutusi turvaliselt?

Treener on tunnis selleks, et aidata Sul muuta treening turvaliseks.

Mida meeles pidada:

  • Kõikide harjutuste alustalaks on sirge rüht.
  • Alguses keskendu õige tehnika õppimisele.
  • Seejärel arenda ja lihvi pidevalt oma tehnikat.
  • Alusta väiksemate raskustega - kuue nädala möödudes hakka neid järk-järgult suurendama.
  • Soorita harjutused kontrollitult, pigem sujuvalt kui tõmblevalt.
  • Keskendu töötavatele lihastele ja hoia ülejäänud lihaskond stabiilsena.
  • Kuula oma keha - see annab Sulle märku, kui midagi on valesti.

Väike lihasvalu on treeningute alustamisel loomulik, eriti kui seda on tunda nii keha paremal kui vasakul poolel. See on treeningust tingitud valu. Kui aga valu on tunda ainult ühel kehapoolel või liigestes, küsi kindlasti nõu treenerilt. Kui valu ei kao, pöördu arsti või füsioterapeudi poole.


Spinn

See on spetsiaalsetel siseratastel tehtav väga tõhus aeroobne treening. Annab suurepärase koormuse ja on mõnusalt kaasakiskuv treeningviis, kus minutid ja üleliigsed kalorid kuluvad ühtmoodi märkamatult. Tunnid toimuvad treeneri juhendamisel ning muusika saatel.

Sina ise reguleerid koormust, kuigi treener utsitab ja kannustab. Kui Sulle ei meeldi pead vaevata keerukate liikumiskombinatsioonidega või soovid end ruttu nö tühjaks pigistada suure ja ülienergilise pingutusega, on Spinn just Sinule. Spinn annab suurepärase füüsilise koormuse.

Trenn sobib väga hästi südame-veresoonkonna treenimiseks ja hingamiselundkonna arendamiseks.

Suurima koormuse saavad tuharad, reielihased ja säärelihased. Töötama peavad ka kõhu- ja seljalihased, mille abil kogu tunni vältel tuleks hoida ratturile omast asendit.

Spinni abil saab suurepäraselt langetada kaalu ja treenida vastupidavust.

Spinn on aeroobne treeningviis, kuid vahel spurtides ja mägedes võib hetkeliselt ette tulla ka anaeroobseid pingutusi. Tunni lõpus teeme venitusharjutusi.

Mida vajan treeninguteks?

  • Mugavaid treeningriideid.
  • Treeningjalatsiteks tossud või spetsiaalsed rattakingad.
  • Veepudelit ja väikest treeningrätikut.

Erinevate siserattatreeningute tutvustused 

  • SpinnRasvapõletus - 60-minutiline siserattatreening on intervallidena või tõusvas joones üles ehitatud tund. Kalorid kuluvad võluväel ning süda ütleb AITÄH :) Sobib hästi kehakaalu langetamiseks. 
  • Spinn45 - 45-minutiline intervalltreening, kus kasutatakse vaheldumisi kõrge ja madala intensiivsusega südametööd. Näiteks umbes 30 sekundit intensiivset tööd, millele järgneb 30 - 90 sekundit rahulikumat tööd. Spinn45 kulutab rohkelt kaloreid nii trenni ajal kui ka pärast seda. 

 


BodyART

BodyART on keha ja meele funktsionaalne treening, mis baseerub viiel Hiina meditsiini elemendil.

Harjutused on koos hingamisega kombineeritud ühtseks tervikuks ja mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast kui ka tavapärasest jõutreeningust.

BodyART...

  • arendab tasakaalu,
  • parandab keskendumisvõimet,
  • toetab head rühti,
  • lõdvestab.

Tund on sobilik kõigile olenemata treenituse tasemest.


Ringtreening

Ringtreening on imeline kaloripõletaja ja mitmekülgne vastupidavustreening nii algajale tervisehuvilisele kui edasijõudnud treenijale, nii aeroobika ja tantsu harrastajale kui jõusaali gurule. Treeningutega alustajal on hea võimalus õppida tehnikat ja treenida just Sinule sobivas tempos ja koormusel. Tavaharrastajale on ringtreening mõnus vaheldus, kus treenitakse kogu keha ning edasijõudnud treenijale aga suurepärane võimalus tõsiselt proovile panna nii vastupidavus kui jõud.

Selles treeningus saab igaüks...

  • reguleerida treeningu intensiivsust, 
  • valida raskused,
  • tempo 
  • ja soovi korral ka harjutused ise. 

Treeningu jooksul tehakse enamasti 8-12 erinevat harjutust 2-4 korda, igat harjutust 45-60 sekundit. Treeningu eesmärk on arendada vastupidavust, treenida kerelihaseid ja kulutada ohtralt kaloreid. Puhkepausid on lühikesed ja tund intensiivne. Siin on treener Sinu jaoks, treener aitab, parandab, juhendab, motiveerib ja innustab raskematel hetkedel väsimuse seljatamiseks.


Ringtreening...

  • kulutab palju kaloreid, 
  • muudab ajapikku Sinu kehakuju, 
  • treenib südant, 
  • arendab vastupidavust, 
  • kiirust ja hapnikutarbimiselundkonda, 
  • vormib unistuste kõhu ja ennetab seljaprobleeme.

See on kõige individuaalsem rühmatreening motiveeriva seltskonna ja hea muusikaga! Parim koht õige tehnika õppimiseks, kuna treeneril on Sinu jaoks eraldi aega!


Tule kindlasti proovima ja Sa ei kahetse!


Üldkehaline treening

Üldkehaline treening on vaheldusrikas lihastreening kogu kehale. Lisaks oma keharaskusele kasutame erinevaid treeningvahendeid - hantlid, kummilindid, stepipink, kang...

Sobib kõigile!

Loe üldkehalise ettevalmistuse või treeningu ehk ÜKE kohta lähemalt: 
ajakirisport.ee/2016/12/27/milleks-meile-uke/


deepWORK®

deepWORK® on sportlik, lihtne, unikaalne ja üsna erinev kõigist tuntud treeningprogrammidest. deepWORK® lähtub vastandite Yin ja Yang printsiibist ja ühendab funktsionaalses intervalses treeningus vaimse ja füüsilise pingutuse. deepWORK® tunnis on alati seos pingutuse ja lõdvestuse vahel, mis omakorda on kombineeritud hingamisega. Olemuselt intensiivsele, aga liikumiselt lihtsale osale järgneb staatiline nö rahulikum osa, mis tekitab omapärase koosluse vaimsest ja füüsilisest pingutusest. Erinevad treeningfaasid vastavad viiele elemendile: maa, puu, tuli, metall ja vesi. Need omakorda põhinevad erinevatel energiaallikatel.

Pärast deepWORK® tundi tunned end füüsiliselt väsinuna, kuid vaimselt kirgastununa :) Treener Brit ootab Sind!

Vaata deepWORK® tutvustavat videot SIIT!


Step

Step on intervalse ülesehitusega step-aeroobika tund, kus lihastöö vaheldub aeroobse tööga, kasutatakse spetsiaalset step-pinki ning kulutatakse tänu sellele rohkem energiat :) Sammukombinatsioonid on lihtsad, aga intensiivsus kõrgem. Treening sobib nii naistele kui ka meestele, igaüks saab reguleerida oma treeningtunni raskust.

Treeningu kestvus on 50 minutit.

Milline näeb välja step treening?

Step ründab otseselt rasvavarusid tänu intervalsele ülesehitusele – pulsitõstmised vahelduvad lihastööga. Intervalltreening muudab ainevahetuse veelgi kiiremaks, mis omakorda on rasvapõletuse aluseks. Samas vabastab lihastreening orgnismi energiavarud (loe: rasvarakud), mis aeroobse ja hetkeks isegi anaeroobse pulsivahemikuni minnes võetakse kohe ka kasutusele. Suur intensiivsus tagab ka mitmeid tunde, isegi kuni kaks päeva peale treeningut, märkimisväärselt aktiivsema energiakulu. Seega on step tõeline rünnak kehale ja suurepärane viis arendada nii kardiovaskulaarset kui lihasvastupidavust.

Liikumisseeriad on dünaamilised, mitmekülgsed, intensiivsed ja tõhusad. Põhiliselt funktsionaalsed lihasharjutused panevad proovile kerelihased ja väiksemad stabiliseerivad lihased. Suurema koormuse saavad tuhara ja reielihased. Harjutused ja liikumised on lihtsad, peamiselt inspireeritud erinevate spordialade treeningutest. Seetõttu sobib treening suurepäraselt ka tänapäevasele mehele.

Kui esimesel korral ei jõua kõigega kaasa tulla, siis peale paari korda on juba lihtsam ja tund nauditavam!

Mida FITstep mulle pakub?

  • Üks treening aitab kulutada kuni 800 kilokalorit.
  • Suurendab vastupidavust.
  • Tugevdab südametööd.
  • Parandab koordinatsiooni.
  • Tõstab lihastoonust.
  • Parandab üldist tervislikku seisundit.
  • Hea sooritus annab rahulolutunde.

Mida vajan treeninguks?

  • Mugavaid treeningriideid.
  • Treeningjalanõusid.
  • Veepudel ja väike rätik.
  • Treeneri poolt antav step-pink ja treeningmatt.

Trenn sõpradega

Kutsu kokku kuni viieliikmeline seltskond ja treenime koos kas väikeses saalis või õues. Vali koht ja vahendid ning küsi pakkumist mailiis@fitclub.ee.

Treener Mailiis ootab Sind!


Personaaltreening

Personaaltreening on individuaalne treening, mis lähtub Sinu vajadustest, soovidest, eesmärkidest ja eelistustest. Treening võib toimuda saalis, jõusaalis, õues - vali koht ja vahendid ning küsi pakkumist mailiis@fitclub.ee.

Treener Mailiis ootab Sind!